TotalSeat over service &
Garantie
De massagestoelen hebben een garantie van 2 jaar, tenzij anders overeengekomen.
TotalSeat heeft als importeur sinds 2008 ervaring met de service van massagestoelen en heeft de belangrijkste onderdelen hebben we gewoon op voorraad.
Als uw massagestoel een defect vertoont is dat natuurlijk vervelend. TotalSeat lost dat altijd snel voor u op zodat u weer fijn van uw stoel kunt genieten.
Onder garantie verstaan wij dat uw massagestoel binnen de garantietermijn kosteloos op locatie worden gerepareerd. U betaalt dus geen onderdelen, voorrijkosten of andere verborgen kosten. We houden van duidelijkheid.
Normale slijtage van met name de bekleding valt niet onder garantie, echter dat komt zelden voor.
Na afloop van de garantieperiode is het mogelijk een onderhoudscontract te nemen wat u er van verzekert van jarenlang massageplezier. We ervaren echter dat klanten dat zelden doen omdat storingen slechts zelden voorkomen.
De ligbedden, relaxstoelen en losse massageproducten hebben een garantie van 1 jaar.
Stoelen voorzien van een muntautomaat en/of die in een commerciële omgeving staan dan wel bedrijfsmatig gebruikt worden hebben een garantie 1 jaar.
Voor stoelen die zakelijk gebruikt worden is de garantie 1 jaar.
Onder garantie wordt verstaan dat de massagestoelen binnen de garantietermijn kosteloos op locatie worden gerepareerd. U betaalt dus geen onderdelen of voorrijkosten.
Normale slijtage valt niet onder garantie.
Na afloop van de garantieperiode is het mogelijk een onderhoudscontract te nemen wat u er van verzekert van jarenlang massageplezier.
Service en onderhoud
Massagestoelen zijn een gebruiksproduct, voorzien van mechanische onderdelen, welke bij veelvuldig gebruik aan slijtage onderhevig zijn.
Daarom levert TotalSeat ook het onderhoud op deze stoelen. Het onderhoud gebeurt veelal in eigen dienst en soms in samenwerking met een servicepartner.
De belangrijkste onderdelen zijn uit voorraad leverbaar en veelal is een storing daarom snel verholpen.
Bij intensief gebruik kan de rugzitting slijten omdat de massagehanden veelvuldig over de zitting bewegen. Aan de buitenzijde is deze slijtage niet zichtbaar.
Zittingen zijn desgewenst na te bestellen.
Zijn zeer tevreden over onze massagestoel, de hele familie maakt er gretig gebruik van als ze hier zijn. Nu hadden wij slijtage aan ons rugkussen , maar we zijn netjes geholpen. Ze hebben ons geheel gratis een nieuw kussen met hoofdsteun gestuurd geheel kosteloos. Dikke pluim, terwijl wij hem bij een andere firma gekocht hadden, die er niet meer is.
Wij genieten er elke dag van, prachtige aanwinst voor ons, iedereen aan te bevelen.
Groeten Will en Bep
TotalSeat is dealer van iRest, een gerenommeerde Chineese producent, die door jarenlange ervaring een uitstekende reputatie heeft opgebouwd. Als specialist in massagestoelen hebben zij een eigen ontwikkelcentrum en bezitten inmiddels vele patenten van specifieke massagetechnieken en massagefuncties. De keuze om een langdurige relatie aan te gaan met deze leverancier geeft dan ook zekerheid als het gaat over onderdelen en service op de stoelen.
De stoelen worden geleverd volgens de Europese regelgeving voor elektrische producten. U bent er dus verzekerd van dat u een betrouwbare massagestoel hebt voor jarenlang massageplezier.
Levensduur
De levensduur is evenals zoals met veel andere producten afhankelijk van de gebruiksintensiteit. Naarmate de stoel meer gebruikt word, zal de stoel meer slijtage gaan vertonen. Toch is dat op zich geen probleem, veel onderdelen kunnen vervangen worden.
Algemeen gesproken is de levensduur tussen de 5 en 10 jaar of in uren uitgedrukt ca 3.000 uur, wat gelijk staat aan 9.000 keer gebruik. Maar een defect betekend natuurlijk nog geen einde van de levensduur van een stoel. Veelal is een onderdeel gewoon te vervangen, waarna uw massagestoel gewoon weer zijn werk doet.
Betaling
De massagestoelen worden bij aflevering pas betaald (contant of pinbetaling). TotalSeat hanteert geen aanbetaling, tenzij u een bijzondere stoel bestelt.
Voor grotere bedrijfsmatige levering kan een vooruitbetaling onderdeel zijn van de leveringsafspraken.
Vragen na levering
Vragen na levering kunnen altijd per mail gesteld, maar bellen (telefoon of skype) is veelal makkelijker en duidelijker. Aan u de keuze wat u prettiger vindt.
Wij vinden het belangrijk dat ook na de koop en levering er geen vragen blijven hangen. Dus stel ze gewoon en over het algemeen reageren wij binnen 24 uur.